Η βελτιστοποίηση (αύξηση) του ποσοστού μετατροπής, γνωστή και ως CRO (Conversion Rate Optimization), αποτελεί τη διαδικασία βελτιστοποίησης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος (e-shop), του ιστοτόπου σας ή της διαδικτυακής σας πλατφόρμας, με σκοπό να αυξήσουμε το ποσοστό επισκεπτών που πραγματοποιούν μια επιθυμητή ενέργεια, όπως μια αγορά, την ενοικίαση ενός αυτοκινήτου ή καταλύματος, τη συμπλήρωση μιας φόρμας επικοινωνίας ή την εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο.
Με τη βελτίωση του ποσοστού μετατροπής, μπορούμε να αυξήσουμε την απόδοση των διαδικτυακών σας προσπαθειών και να δημιουργήσουμε περισσότερα έσοδα για την επιχείρισή σας, με την ίδια ποσότητα κίνησης.
Ένας από τους βασικούς στόχους του CRO είναι η βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών του ιστοτόπου σας. Βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας για την ευκολία χρήσης, την πλοήγηση και τις σαφείς κλήσεις προς δράση (CTA – Call to Action), μπορούμε να δημιουργήσουμε μια καλύτερη εμπειρία για τους επισκέπτες σας και να αυξήσουμε την πιθανότητα που θα αναλάβουν δράση στον ιστότοπό σας.
Βελτιστοποιώντας την εμπειρία των χρηστών και καθιστώντας ευκολότερη την εκτέλεση δράσεων στον ιστότοπό σας, μπορούμε να αυξήσουμε το ποσοστό των επισκεπτών που μετατρέπονται σε πελάτες, προοπτικές (leads) ή συνδρομητές. Αυτό σημαίνει περισσότερα έσοδα και ανάπτυξη για την επιχείρησή σας.
Με την αύξηση του ποσοστού μετατροπής, μπορούμε να μειώσουμε το κόστος απόκτησης πελάτη (CPA), δηλαδή το ποσό χρημάτων που δαπανάτε για το μάρκετινγκ για να αποκτήσετε ένα νέο πελάτη. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε περισσότερα έσοδα με τον ίδιο προϋπολογισμό μάρκετινγκ ή να μειώσουμε τις δαπάνες σας για το μάρκετινγκ διατηρώντας τα ίδια έσοδα για την επιχείρησσή σας.
Βελτιώνοντας το ποσοστό μετατροπής, μπορούμε να δημιουργήσουμε περισσότερα έσοδα με την ίδια ποσότητα κίνησης. Αυτό σημαίνει μια καλύτερη απόδοση των επενδύσεών σας στο μάρκετινγκ και μια πιο κερδοφόρα επιχείρηση γενικά.
Βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας για τη μετατροπή, μπορείτε να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων επιχειρήσεων στον ίδιο κλάδο με εσάς. Εάν ο ιστότοπός σας προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία χρήστη και μετατρέπει περισσότερους επισκέπτες σε πελάτες από τους ανταγωνιστές σας, τότε έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες να κερδίσετε νέες επιχειρηματικές συναλλαγές και να διατηρήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας.